Ποιους τρομάζει το πόρισμα

Η παραφιλολογία και το παιχνίδι εντυπώσεων στο οποίο ενεπλάκησαν πολλοί, αδίκησαν το προκαταρκτικό πόρισμα που εξέδωσε η επιτροπή αλήθειας για το χρέος. 

Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε τις εργασίες της η επιτροπή, τα κόμματα της αντιπολίτευσης και τα συστημικά μέσα ενημέρωσης προσπάθησαν να γελοιοποιήσουν την πρωτοβουλία, πότε με εμετικά σχόλια για τις ενδυματολογικές προτιμήσεις μελών της επιτροπής, πότε με απαξιωτικές αναφορές του τύπου «ποιοι είναι αυτοί οι παγκοσμίως άγνωστοι που ασχολούνται με το ελληνικό χρέος» και πότε με επιθέσεις κατά της προέδρου της Βουλής Ζωής Κωνσταντοπούλου, η οποία δυστυχώς «τσιμπάει» με μεγάλη ευκολία το δόλωμα των προκλήσεων που της πετάνε διάφοροι. 

Καταλαβαίνω γιατί η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ δεν θέλουν να πάρουν στα σοβαρά το προκαταρκτικό πόρισμα της επιτροπής. Το τεράστιο χρέος είναι δημιούργημα των κυβερνήσεων τους. Αρκετούς σκελετούς κρύβουν στα ντουλάπια τους. Ένας ακόμη και μάλιστα αυτού του ειδικού βάρους μπορεί να προκαλέσει  παρενέργειες. Καταλαβαίνω επίσης γιατί τα συστημικά μέσα ενημέρωσης έχουν υποβαθμίσει, στα όρια της εξαφάνισης, το γεγονός. Στήριξαν τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ και ανταμείφθηκαν γι αυτό. Δεν θα βάλουν τα χεράκια τους να βγάλουν τα ματάκια τους. 

Άλλωστε, έτσι γίνεται σ' αυτές τις περιπτώσεις: το ένα χέρι νίβει τ' άλλο. Δεν καταλαβαίνω όμως τη στάση του Ποταμιού που έκανε λόγο για «επικίνδυνη παρέα». Δηλαδή, θέλει να μας πει ότι δεν υπάρχει κάνενα πρόβλημα με το χρέος; Ήταν όλα καλώς καμωμένα από τις κυβερνήσεις των κομμάτων, τα οποία ο επικεφαλής του Ποταμιού χαρακτηρίζει με κάθε ευκαιρία ξεπερασμένα, επισημαίνοντας (σωστά) τις βαριές ευθύνες τους για την κακοδαιμονία της χώρας; Δεν θεωρεί αντιπροσωπευτική τη σύνθεση της επιτροπής; Θέση επί της ουσίας έχει; Δεν καταλαβαίνω ακόμη την αδιαφορία του ΚΚΕ. Δεν είναι το χρέος ένας βραχνάς που πλήττει τους εργαζόμενους; 

Η συζήτηση για το χρέος επιβάλλεται να γίνει. Να ακουστούν οι απόψεις όλων. Και αυτών που λένε ότι μόνο ένα 5% μπορεί να θεωρηθεί επονείδιστο (Σταθάκης πριν από τις εκλογές) και αυτών που υποστηρίζουν ότι οι κυβερνήσεις που φόρτωσαν τη χώρα με το χρέος ήταν δημοκρατικά εκλεγμένες, αλλά και αυτών που αμφισβητούν τη νομιμότητα πολλών επιλογών των μνημονιακών κυβερνήσεων και εγκαλούν τους δανειστές γιατί ενδιαφέρθηκαν μόνο για τη σωτηρία των τραπεζών τους που ήταν εκτεθειμένες στα ελληνικά ομόλογα, αδιαφορώντας για  τα ασφαλιστικά ταμεία και τους μικροομολογιούχους. 

Μερικοί ισχυρίζονται ότι εκτός από πολιτικές ευθύνες υπάρχουν και ποινικές: επ' αυτού κατατέθηκαν στη διαδικασία της ακρόασης πολύ ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις από «μάρτυρες» υπεράνω υποψίας για κομματική σκοπιμότητα. Σε τελική ανάλυση η επιτροπή θα καταλήξει σε μια γνώμη: εμπεριστατωμένη ή όχι θα κριθεί. Δεν εκδίδει αποφάσεις. Η εκτίμηση της προέδρου της Βουλής ότι «προκύπτουν σοβαρά επιχειρήματα απονομιμοποίησης του χρέους και αναστολής της πληρωμής του» δεν δεσμεύει την κυβέρνηση. Είναι δικό της θέμα (της κυβέρνησης) αν και πώς θα την αξιοποιήσει.

Πηγή: efsyn.gr



πηγή: alfavita.gr


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons