Τα δέκα προϊόντα που πουλάνε σαν τρελά σε όλο τον κόσμο

Κάθε χρόνο, η εταιρεία ερευνών Kantar Worldpanel παρουσιάζει μία μελέτη, η οποία δείχνει ποια είναι τα δημοφιλέστερα και ταχύτερα αναπτυσσόμενα συσκευασμένα καταναλωτικά προϊόντα στον κόσμο.

Η μελέτη αναλύει δεδομένα 11.000 brands σε 35 χώρες και τα κατατάσσει με βάση τις πωλήσεις που καταγράφονται από τα νοικοκυριά, εξετάζοντας τόσο την ποσότητα όσο και την συχνότητα των αγορών. Παράλληλα, η Kantar Worldpanel παρέχει στοιχεία για το πώς ονομάζεται η πλέον ευπώλητη μάρκα σε κάθε χώρα του κόσμου-κάποια από αυτά τα ονόματα μπορεί να μην τα έχετε ξανακούσει ποτέ. Αναδημοσίευση από το fortune.com

10. TIDE
Το Tide ανήκει στην Procter and Gamble. Το γνωστό σε όλους μας απορρυπαντικό είναι επίσης γνωστό σε άλλες χώρες του κόσμου ως Alo, Vizir, και Ace.

9. DOVE
Το brand αυτό ανήκει στη Unilever. Σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή λίστα, η μάρκα προϊόντων περιποίησης ανέβηκε τρεις θέσεις.

8. KNORR
Μία ακόμη μάρκα που ανήκει στη Unilever. Οι κύβοι και τα μείγματα σκόνης Knorr παραμένουν δημοφιλή σε όλο τον κόσμο, όμως η μάρκα έχει χάσει μέρος της δυναμικής της σε σχέση με την περυσινή κατάταξη.

7. LAY’S
Το brand αυτό ανήκει στην PepsiCo. Η αύξηση της δημοφιλίας της μάρκας σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην καμπάνια «Φτιάξε τη δική σου γεύση» που ενίσχυσε τη διείσδυση της μάρκας στις ΗΠΑ και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

6. PEPSI
Η μάρκα ανήκει φυσικά στην PepsiCo. Παρά το γεγονός πως η προτίμηση των καταναλωτών για αυτό το αναψυκτικό αυξάνεται κάθε χρόνο, δεν έχει καταφέρει να φτάσει στην πρώτη πεντάδα της λίστας.

5. NESCAFÉ
Το brand ανήκει στη Nestle. Η προτίμηση για τη συγκεκριμένη μάρκα στιγμιαίου καφέ εξακολουθεί να είναι τεράστια, αλλά έχει πέσει από την τέταρτη στην πέμπτη θέση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

4. LIFEBUOY
Η μάρκα Lifebuoy ανήκει στη Unilever. Η αποστολή αυτής της μάρκας σαπουνιού είναι να αλλάξει τη συμπεριφορά 1.000.000.000 καταναλωτών σε ολόκληρη την Ασία, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική σε θέματα υγιεινής. Χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικές εκστρατείες για το πλύσιμο των χεριών των παιδιών και έχει γίνει το δεύτερο πιο εμπορικό σήμα στην Ασία.

3. MAGGI
Το brand ανήκει στη Nestle. Η Maggi, η οποία παράγει στιγμιαίες σούπες, σάλτσες και ζυμαρικά ήταν η μάρκα τροφίμων που προτίμησαν περισσότερο οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο για το 2014.

2. COLGATE
Η μάρκα ανήκει στην Colgate-Palmolive. Η Colgate είναι το μόνο εμπορικό σήμα που προτίμησαν περισσότερα από τα μισά νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο, ενισχύοντας την εμπορικότητά του κατά 3% σε ετήσια βάση. 

1. COCA-COLA
Η Coca-Cola παρέμεινε το νούμερο ένα εμπορικό σήμα για μία ακόμη χρονιά. Ωστόσο, μπορεί το εμπορικό σήμα να συνεχίζει να κυριαρχεί, όμως η εταιρεία αγωνίζεται να διατηρήσει την αύξηση των πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές όπως οι ΗΠΑ, όπου οι καταναλωτές επιλέγουν πιο υγιεινά ποτά.



πηγή: alfavita.gr


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons