Είναι οι νοσηλευτές επιστήμονες υγείας ή χαμάληδες πολυτελείας;

νοσηλευτες1Τελικά εργάτες ή υπάλληλοι οι νοσηλευτές; Αν κάποιος ανατρέξει στο εργατικό δίκαιο θα διαπιστώσει πως η ειδοποιός διαφορά- ανάμεσα σε πολλές άλλες- μεταξύ του εργάτη και του υπαλλήλου είναι ότι ο υπάλληλος έχει σαφείς αρμοδιότητες που πηγάζουν από τον τομέα ειδίκευσής του τις οποίες και εκτελεί τεκμηριώνοντας ασφαλώς τα πεπραχθέντα. Από την άλλη μεριά ο εργάτης περιγράφεται ως ο χειρώνακτης ο οποίος εκτελεί τις εντολές-εργασίες που του υπαγορεύουν οι εκάστοτε εργολάβοι .
Η Ελληνική πραγματικότητα στο ΕΣΥ, που εργάζομαι ως νοσηλευτής, μας θέλει σαν αφανείς ήρωες μιας και κάνουμε σχεδόν τα πάντα μα δεν μπορούμε να τεκμηριώσουμε σχεδόν τίποτα από αυτά. Είναι ιδιαίτερα λυπηρό να το διαπιστώνει κανείς μα αυτή είναι η πραγματικότητα. «Έγινε αλλαγή της φαρμακευτικής αγωγής από τον γιατρό κύριο Τάδε˙ και ρωτάω εγώ..πού φαίνεται η πράξη του νοσηλευτή; Αυτού δηλαδή που τέλεσε κατ’ ουσίαν την πράξη; Πουθενά……Στην
αίθουσααναζωογόνησης των επειγόντων όταν ήρθε η ανακοπή ήταν ο γιατρός κύριος Τάδε και ο κύριος Δείνα.. ναι αλλά ο νοσηλευτής που έβαλε τις φλέβες το foley, που πήρε τα αίματα, που χορήγησε και μετά χρέωσε τα φάρμακα από το stock, που έκανε και αυτός ΚΑΡΠΑ για να βοηθήσει και αυτός στο κύκλο που έκανε το ΗΚΓ, που πήρε τα αέρια αίματος ποιος ήταν; Θα απαντήσει κάποιος ήταν το νοσηλευτικό προσωπικό και εκτέλεσε τις εντολές των γιατρών. Είναι μια υπεραπλουστευμένη απάντηση που αφήνει πολλά κενά ωστόσο. Πώς μπορεί ένας γιατρός να αφήσει τον νοσηλευτή να εκτελεί ιατρικές πράξεις; Θα πεί ο γιατρός ότι ο νοσηλευτής δεν είναι κάποιος χθεσινός, ότι έχει σπουδές ανώτερες και ανώτατες, ότι στο κάτω κάτω αυτός έδειξε πολλά πράγματα στους ειδικευομένους ιατρούς και ότι εν κατακλείδι έτσι γίνεται στο Ελλάδα….
Τελικά έτσι πρέπει να γίνεται στο Ελλάδα; Είναι οι νοσηλευτές επιστήμονες υγείας ή χαμάληδες πολυτελείας; Και αν είναι το πρώτο πότε θα δοθεί αξία στην αξία τους και θα έχουν ονοματεπώνυμο στις διαδικασίες και τα πρωτόκολλα που εφαρμόζουν όντας εκπαιδευμένοι επιστήμονες; Εν κατακλείδι μας κάνει καλό να κρυβόμαστε πίσω από τους γιατρούς αλλά να κάνουμε τα πάντα και αθόρυβα ή υπονομεύουμε το μέλλον μας; Πότε θα γίνει νόμος του κράτους ένα σύγχρονο καθηκοντολόγιο που θα ανταποκρίνεται στους ρόλους και τις σπουδές του σύγχρονου/ης νοσηλευτή/τριας στο ΕΣΥ;
Γκαργκάσουλας Ανδρέας


πηγή: stithoskopio


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons