«Φρένο» στη μονιμοποίηση των 40.000 υπαλλήλων

Αποσύρονται οι διατάξεις για τη μετατροπή των 40.000 υπαλλήλων αορίστου χρόνου σε μόνιμο προσωπικό και η επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων στο Δημόσιο που είχαν ενταχθεί στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης το οποίο συζητείται στη Βουλή και θα κατατεθεί στην ολομέλεια την ερχόμενη εβδομάδα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδα του «ΕΘΝΟΥΣ», η απόσυρση των διατάξεων πραγματοποιήθηκε μετά από αίτημα της ΑΔΕΔΥ, η οποία έχει καταθέσει ενστάσεις για την εφαρμογή τους και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου δεσμεύτηκε ότι θα τις επαναφέρει άμεσα σε επόμενο νομοσχέδιο, μετά από καλύτερη επεξεργασία και σε συμφωνία με τη συνδικαλιστική ένωση των δημοσίων υπαλλήλων.

Υπενθυμίζεται ότι οι διατάξεις που περιλαμβάνονταν στο νομοσχέδιο και αποσύρονται από το τελικό σχέδιο νόμου που θα κατατεθεί στην ολομέλεια της Βουλής προέβλεπαν:

Τη μετατροπή των 40.000 συμβάσεων αορίστου χρόνου σε σχέση εργασίας μονίμου προσωπικού με στόχο να απελευθερωθεί το καθεστώς της κινητικότητας και να συμμετέχουν χωρίς περιορισμούς όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, Μέχρι σήμερα υπήρχαν  αγκυλώσεις και εμπόδια για τη μετακίνηση του προσωπικού με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου, καθώς το νομικό πλαίσιο που διέπει την εργασία τους διαφέρει από αυτό του μόνιμου προσωπικού. Παράλληλα η καθιέρωση μιας ενιαίας σχέση εργασίας σε όλο το Δημόσιο σε συνδυασμό με δημιουργία οργανικών θέσεων μόνιμου προσωπικού θωρακίζει τους εργαζομένους από απολύσεις, καθώς οι υπάλληλοι με σχέση αορίστου χρόνου αποτελούσαν τη δεξαμενή των διαθεσιμοτήτων και των απολύσεων. Οι ενστάσεις που κατέθεσε η ΑΔΕΔΥ και ζήτησε την καλύτερη επεξεργασία της πρότασης αφορούσαν τη διατήρηση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων που εργάζονται σε ειδικότητες που εντάσσονται στα βαρέα και ανθυγιεινά (π.χ. συντηρητές έργων τέχνης) στον βαθμό που στο Δημόσιο δεν υφίσταται η κατηγορία των βαρέων και ανθυγιεινών. Παράλληλα, η αυτόματη μετατροπή των σχέσεων εργασίας από αορίστου χρόνου σε μόνιμου προσωπικού με τη δυνατότητα επιλογής ασφαλιστικού φορέα θα δημιουργούσε προβλήματα στα ασφαλιστικά ταμεία των μόνιμων υπαλλήλων, σύμφωνα με το σκεπτικό ΑΔΕΔΥ.

Την επαναφορά του καθεστώτος των συλλογικών διαπραγματεύσεων στο Δημόσιο όπου ο αρμόδιος υπουργός ως εκπρόσωπος της κυβέρνησης και η ΑΔΕΔΥ από την πλευρά των εργαζομένων θα μπορούσαν να αποφασίσουν για τον κατώτατο μισθό πάνω στον οποίο «χτίζεται» η κλίμακα του Μισθολογίου στο Δημόσιο. Η ΑΔΕΔΥ διαφώνησε με τη διάταξη δίνοντας λόγο για επαναφορά της αντίστοιχης πρόβλεψης που υπήρχε σε νόμο τον οποίο είχε εισηγηθεί η πρώην υπουργός Β. Παπανδρέου, απ’ όπου απουσιάζει η θεσμοθέτηση φορέα ή οργάνου που θα μπορεί να αποτελέσει τον ρόλο που διαμεσολαβητή σε περίπτωση που υπάρξει αδιέξοδο από τις διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών. Παράλληλα η ΑΔΕΔΥ διεκδικεί ρόλο στις διαπραγματεύσεις για τη διαμόρφωση των αποδοχών στο Δημόσιο και για τις δευτεροβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις προκειμένου να υπάρξουν και «κλαδικές» συμβάσεις ή συμβάσεις ανά υπουργείο.

Παράλληλα το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης ετοιμάζει με εντατικούς ρυθμούς το σχέδιο νόμου για την επιλογή προϊσταμένων και την αξιολόγηση του προσωπικού που θα αντικαταστήσει το σημερινό θεσμικό πλαίσιο και θα επισπεύσει την αλλαγή στη διοικητική πυραμίδα της δημόσιας διοίκησης. Σύμφωνα με πληροφορίες, το νομοσχέδιο θα κατατεθεί εντός του Μαΐου.

Γράψου στο Newsletter του Carrefour και κέρδισε δωροεπιταγές αξίας 2.000€



πηγή: alfavita.gr


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons