ΠΑΣΙΔΙΚ: Αντιδημοκρατικό το πλαφόν – Ανήθικο και ληστρικό το clawback



PASIDIK Δημόσια τοποθέτηση, στην οποία στηλιτεύει το πλαφόν το οποίο χαρακτηρίζει μια άκρως αντιδημοκρατική πράξη, καταθέτει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιατρικών Διαγνωστικών Κέντρων.

«Το πλαφόν, από τη Γαλλική λέξη plafond, μεταφραζόμενο στη σπουδαία Ελληνική γλώσσα που αποδίδει επακριβώς το νόημα των λέξεων, σημαίνει ανώτατο όριο, σημαίνει περιορισμό και στη συγκεκριμένη περίπτωση του πλαφόν ανά πάροχο, που ζητούν με λύσσα κάποιες συντεχνίες και διαφημίζουν με θράσος κάποιοι περισπούδαστοι φωστήρες που αρέσκονται να διαλαλούν ότι γνωρίζουν καλά την Ελληνική γλώσσα, σημαίνει περιορισμός στην επαγγελματική ελευθερία της μεγάλης πλειοψηφίας των παρόχων, οι οποίοι με υπευθυνότητα και ευσυνειδησία επιτελούν το επάγγελμα που γνωρίζουν από τις σπουδές τους στην ιατρική επιστήμη και που αφορά στο κυριότερο αγαθό της ζωής αυτής, που είναι η υγεία», τονίζει ο ΠΑΣΙΔΙΚ και συνεχίζει:

«Και περιορισμός στην επαγγελματική ελευθερία του οιουδήποτε, σημαίνει οπισθοδρόμηση,

σημαίνει αδιαφορία, σημαίνει αποτελμάτωση, σημαίνει καταβαράθρωση της ποιότητας, με άλλα λόγια σημαίνει απόλυτη τροχοπέδη στην ανάπτυξη, στην πρόοδο και στην ευημερία.

Από την άλλη μεριά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω πως κάποιοι επωφελούνται από την ελευθερία που προσφέρει στον καθένα η δημοκρατία και προσπαθούν με αθέμιτα, αντικανονικά και παράνομα μέσα να εκμεταλλευτούν για ίδιον όφελος το δεύτερο μεγάλο αγαθό μετά την υγεία, που είναι η ελευθερία. Πλην όμως στα κράτη που έχουν εγκαταστήσει πραγματική δημοκρατία, υπάρχουν ισχυροί ελεγκτικοί μηχανισμοί που συλλαμβάνουν τους παρανομούντες και ακολουθούν αυστηρές τιμωρίες οι οποίες δρουν αποτρεπτικά για κάθε νέο επίδοξο παραβάτη.

Τους ισχυρούς ελεγκτικούς μηχανισμούς που καθιστούν εύκολο τον έλεγχο σήμερα με την πλήρη μηχανογράφηση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και τις αυστηρές τιμωρίες στους παραβάτες πρέπει να απαιτήσουμε με πάθος και όχι να ολισθαίνουμε στην απαίτηση εφαρμογής αυταρχικών, αντιδημοκρατικών και αντιαναπτυξιακών μέτρων, τα οποία όχι μόνο δεν λύνουν το πρόβλημα, αλλά βλάπτουν την κοινωνία ολόκληρη γιατί οδηγούν στην αδιαφορία, στη χαλάρωση, στο μηδενισμό της ποιότητας και στην απαξίωση του παρεχόμενου έργου».

Και καταλήγει ο ΠΑΣΙΔΙΚ:

«Ξορκίστε λοιπόν το αυταρχικό και αντιαναπτυξιακό μέτρο του πλαφόν ανά πάροχο το οποίο καταπατεί βάναυσα το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής του εργαστηρίου από τους πολίτες και αφαιρεί αυτόματα το κίνητρο του υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ των παρόχων για καλύτερες υπηρεσίες υγείας, μαζί με το ανήθικο και ληστρικό μέτρο του claw back το οποίο αρπάζει πίσω τις αποζημιώσεις μας για τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, εθνικοποιώντας στην ουσία τις μονάδες μας, γιατί είναι δύο απολυταρχικά και αντιδημοκρατικά μέτρα τα οποία συναντάς μόνο στα πιο σκληρά κομμουνιστικά καθεστώτα, Σοβιετικού τύπου, του πλανήτη».

Την δημόσια τοποθέτηση, υπογράφει ο πρόεδρος της ΠΑΣΙΔΙΚ ακτινολόγος ιατρός Δρ. Γεώργιος Βουγιούκας.






πηγή: stithoskopio


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons