Όρια συνταγογράφησης... του Κ.Καζανα





Σας ενημερώνουμε ότι με την απόφαση την οποία ανακοινώσατε στις 7 Ιανουαρίου 2014 με αρ πρωτοκόλλου 433 βασιζόμενοι σε σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις εμποδίζετε καταφανώς το Ιατρικό έργο ζητώντας από τους Ιατρούς να αρνηθούν τη συνταγογράφηση, παρακούοντας τον Ιπποκρατικό όρκο σε ένα περιστατικό ασθενείας που είχε την ατυχία να αρρωστήσει στις τελευταίες ημέρες ενός μήνα με το πρόσχημα της συμπλήρωσης του πλαφόν συνταγογράφησης που προσπαθείτε να θεσμοθετήσετε.

Σας δηλώνουμε επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματος ότι το ιατρικό έργο δεν μπορεί να περιοριστεί με λογιστικές νομιμοφανείς αποφάσεις σας και ότι θα προσφύγουμε στη δικαιοσύνη αν δεν αποσύρετε αυτή την απόφαση αυτή που εμποδίζει την άσκηση ιατρικού

επαγγέλματος, προσβάλλει τον Έλληνα ιατρό και θα μας γελοιοποιήσει στην Ευρώπη.



Είναι δυνατόν στ’ αλήθεια να πιστεύετε ότι μπορεί κάποιος να προβλέψει το ρυθμό εμφάνισης νέων ασθενειών είτε για ολόκληρο το 2014 είτε και ακόμη για τον επόμενο μήνα?



Είναι δυνατόν να πιστεύετε ότι μπορούμε να προβλέψουμε μείωση της νοσηρότητας στα ιατρεία για το 2014 κατά 20% ακριβώς ?



Πιστεύετε το 2014 δεν θα έρθουν οι ίδιοι τουλάχιστον ασθενείς που μας επισκέφτηκαν το 2013 για να λάβουν τις ίδιες θεραπείες που έλαβαν και το 2013?



Πρέπει ένα ιατρείο να ελπίζει σε μείωση της πελατείας του για να μην ξεπεράσει τα όρια που εσείς αυθαίρετα προσδιορίζετε?



Πως θα χαρακτηρίζατε ένα ιατρό που συνταγογράφησε χίλιες συνταγές με συνολικό κόστος 6000 ευρώ δηλαδή με μέσο κόστος 6 ευρώ ανά συνταγή σε σχέση με έναν άλλο ιατρό της ιδίας ειδικότητας που εξέδωσε 500 συνταγές με κόστος και πάλι 6000 ευρώ δηλαδή με μέσο κόστος 12 ευρώ ανά συνταγή.



Γνωρίζετε ότι η παχυσαρκία καλπάζει στις νεαρές ηλικίες και στα επόμενα χρόνια περιμένουμε αύξηση των νοσημάτων που σχετίζονται με αυτή όπως η υπέρταση η υπερλιπιδαιμία και ο Σακχαρώδης διαβήτης. Πως θα μπορέσετε να περιορίσετε το νοσηρό αυτό φαινόμενο? Μήπως μειώνοντας τις ώρες γυμναστικής στο σχολείο, για να γίνουν τα παιδιά μας πιο νωρίς παχύσαρκα?



Τι θα απαντήσετε σε μια εγκυμονούσα συνάδελφο Ιατρό που λόγω της εγκυμοσύνης δεν είχε δραστηριότητα το 2013 και άρα ο μέσος όρος των συνταγών της ήταν χαμηλός ψευδώς? Πως θα μπορέσει να εξυπηρετήσει τη πελατεία της το 2014?



Τι θα απαντήσετε σε ένα δερματολόγο που έτυχε το 2013 να μην αντιμετωπίσει κανένα περιστατικό ψωρίασης και το 2014 του παρουσιαστούν 2 τέτοιοι ασθενείς που θα πρέπει να λάβουν βιολογικό παράγοντα με αποτέλεσμα να ξεπεραστεί το πλαφόν μόνο με αυτές τις δύο συνταγές?



Τι θα απαντήσετε σε ένα γυναικολόγο που πρέπει να γράψει εμβόλιο τραχήλου της μήτρας σε μία νεαρή κοπέλα? Ότι του τελείωσε το όριο συνταγογράφησης?



Πως θα εξετάσει ένας συμβεβλημένος ιατρός έναν ασθενή που έκλεισε ραντεβού στο τέλος του μηνός αλλά που τυχαίνει να έχει ήδη υπερβεί το συνταγογραφικό όριο ? Να του πει ότι μπορώ να σε εξετάσω αλλά δεν μπορώ να σου γράψω τα φάρμακά σου?



Βάσει ποιου μαθηματικού τύπου υπολογίστηκαν τα μηνιαία όρια για κάθε ιατρό?



Έχετε υποχρέωση να δηλώσετε αυτό το ευφυέστατα αποτυχημένο μαθηματικό μοντέλο που χρησιμοποιείτε.



Πρέπει να αντιληφθείτε ότι με το μέτρο που προσπαθείτε να εφαρμόσετε ζημιώνετε τους Ιατρούς που φρόντιζαν και φροντίζουν να συνταγογραφούν με σεβασμό προς τις ανάγκες του ασθενούς και με σεβασμό προς τη δεοντολογία και δικαιώνετε εκείνους που ενδεχόμενα συνταγογραφούσαν με πλεονάζουσα διάθεση οι οποίοι και πάλι θα είναι οι κερδισμένοι.





πηγή: stithoskopio


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons