Επιστολή ΠΟΣΚΕ για ΠΕΔΥ






ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

ΚΛΙΝΙΚΟΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

(ΠΟΣΚΕ)

ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ 12-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

ΤΗΛ.210-9959181,FAX:210-9916854



ΑΘΗΝΑ 16/01/2014



ΘΕΜΑ: ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ <<ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΓΕΙΑΣ>> (Π.Ε.Δ.Υ).



Η Ομοσπονδία μας μετά από επισταμένη μελέτη του σχεδίου νόμου έχει να κάνει τις κάτωθι παρατηρήσεις και προτάσεις:



1) Άρθρο 4, παράγραφος 1: Ο οικογενειακός Ιατρός στο Ιατρείο του πώς θα πληρώνεται; Αφού θα έχει Ιατρείο θα είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης και άρα θα δέχεται και ιδιωτικούς ασθενείς;



2) Άρθρο 4, παράγραφος 2α: Ποια είναι τα συχνά χρόνια νοσήματα που επιλαμβάνεται και πως ορίζονται. Εδώ πρέπει οι επιστημονικές εταιρείες ανά ειδικότητα να εκφέρουν την άποψη τους διότι χρόνιο περιστατικό είναι και ένας με παλαιό έμφραγμα μυοκαρδίου ή Bypass αλλά με ποιά εκπαίδευση και εμπειρία θα το παρακολουθεί ένας οικογενειακός Ιατρός.



3) Άρθρο 4, παράγραφος 2γ: Πώς και τι σημαίνει θα επιμελείται της παραπομπής σε άλλα επίπεδα περίθαλψης. Εδώ υπάρχει πιθανό gatekeeping. Προτείνουμε να μπεί παράγραφος που να λέει ότι: Ο ασθενής δύναται να επισκέπτεται ειδικό Ιατρό ανάλογα με την πάθηση χωρίς την διαμεσολάβηση και παραπομπή υποχρεωτικά από τον οικογενειακό Ιατρό.



4) Άρθρο 5: Ποιοι είναι οι Ιατροί ειδικοτήτων-ποιών ειδικοτήτων- που αποτελούν τους επαγγελματίες της ΠΦΥ;



5) ΆΡΘΡΟ 8: Ποια τα κριτήρια και όροι, ποιες ειδικότητες συμβαλλομένων Ιατρών.



6) ΆΡΘΡΟ 14: Οι γιατροί των Υγειονομικών Επιτροπών, πως συμβάλλονται με τον ΕΟΠΥΥ(σύμβαση ορισμένου χρόνου ιδιωτικού Δικαίου), μπορεί να είναι Ελευθεροεπαγγελματίες από τα Ιατρεία των μονάδων του ΠΕΔΥ;



7) ΆΡΘΡΟ 16: Πόσες είναι οι οργανικές θέσεις που συστήνονται στις ΔΥΠΕ; Σχετικά με τις καταβαλλόμενες εισφορές στο χρόνο διαθεσιμότητας θα προκύψει οφειλή των Ιατρών προς ΤΣΑΥ ή ΙΚΑ;



8) ΆΡΘΡΟ 17: Υπάρχει αριθμητική αντιστοιχία υπηρετούντων Ιατρών και συστηνόμενων θέσεων? Αν ΟΧΙ , πώς εξασφαλίζεται η δυνατότητα συμμετοχής στο νέο ΠΕΔΥ, επιθυμούντων Ιατρών, εντός της ίδιας ΔΥΠΕ;



9) Άρθρο 18: Η εντός 8 μήνου κρίση , σημαίνει μεταφορά σε Β’ βαθμό φορέα, άρα Νοσοκομείο εντός της ίδιας ΔΥΠΕ ή μπορεί να σημαίνει μόνο μισθολογική εξέλιξη του Ιατρού? Μπορεί να σημαίνει και μεταφορά σε άλλη υποπεριφέρεια της ΔΥΠΕ ή και σε άλλη ΔΥΠΕ? Αν δεν γίνει δεκτή η εκτός ΔΥΠΕ μετακίνηση, παραμένει ως ΠΕ στη θέση του;



10) Άρθρο 25: Πώς μπορούν να εφαρμοστούν κριτήρια ΕΣΥ στην συγκεκριμένη περίπτωση , όταν όλοι οι κρινόμενοι δεν είχαν εμπλοκή με Νοσοκομειακούς χώρους;



Πουθενά δεν εξασφαλίζεται η δυνατότητα σύναψης σύμβασης των Ιατρών του τ.ΕΟΠΥΥ/ΙΚΑ, για τα ιδιωτικά τους Ιατρεία σε περίπτωση που δεν ακολουθήσουν την ΠΛΗΡΗ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ στο νέο σχήμα.



Η ΠΟΣΚΕ είναι υπέρ του θεσμού της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας με όρους και προδιαγραφές που πρέπει να τεθούν από το Υπουργείο Υγείας και ελάφρυνση γραφειοκρατικών διαδικασιών. Η δημιουργία της θα ελαττώσει σημαντικά και την δαπάνη για την Δημόσια Υγεία κατόπιν και της μελέτης της ΕΣΔΥ.








πηγή: stithoskopio


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons