Νυχτερινή βάρδια 1,80 λεπτά-Οι ΄Ηρωες με τη «λευκή μπλούζα»




Να τονιστεί ΜΕΤΑ από… σκέψη… ότι αμείβεται ο ΓΙΑΤΡΟΣ, εργαζόμενος ως «εργάτης υγείας» για συνεχές ωράριο από 8 π.μ. της μιας ημέρας όλη τη μέρα και όλη τη νύχτα μέχρι, συνεχώς, την άλλη μέρα το μεσημέρι στις 3 μ.μ. για συνεχόμενη εφημερία-διανυκτέρευση-εφημερία επί 32 (τριάντα δύο), συνεχώς, ώρες «δουλειάς εργάτη» 42 Ευρώ ΚΑΘΑΡΑ για 3 μεροκάματα και μια ΝΥΧΤΑ. Συνεχές (χωρίς διακοπή) ωράριο στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ. Δηλαδή 1 Ευρώ και 30 λεπτά την ΩΡΑ. Ωρομίσθιος με 1,30 λεπτά την ώρα.

Ο Νυχτοφύλακας καρδιοπαθούς (1,30 € την ώρα) με 9,5 € ολόκληρο νυχτοκάματο. 9,5 Ευρώ για ΟΛΗ τη Νύχτα. Αυτά, τόσα τον αμείβει το Δημόσιο-Κρατικό Νοσοκομείο. Στην… Ευρώπη τον 21ο αιώνα, το 2013. Δουλεμπόριο «νέγρων στις… γαλέρες να τραβάνε κουπί στο καράβι της Υγείας».

ΗΡΩΕΣ υποκλίνομαι μπροστά σας, ΝΕΟΙ και «παληότεροι» ΓΙΑΤΡΟΙ πριν σας βάλω τις φωνές στους διαδρόμους «που είστε, ρε, που τα παίρνετε και δεν με εξετάζετε αμέσως». Υποκλίνομαι. Το εννοώ. 1,80 λεπτά την ΄Ωρα για να έχει την ΕΥΘΥΝΗ «Ζωής και Θανάτου» κάθε ασθενούς ο… γιατρός… Τόσο κοστολογείται σήμερα η ευθύνη Ανθρώπινης Ζωής και Υγείας. Αλλά, αυτό «το πλεόνασμα πληβείων, δούλων νοσοκομείων» σε ποιο… «ισοδύναμο» για την… «Υγεία του… συστήματος» θα… αναδιανεμηθεί για την … «εξυγίανση Υγείας σκέψης Λαού» τα… επόμενα 30 χρόνια, με αποφάσεις «Υγείας Υγιών στη σκέψη… εκπροσώπων του Λαού»;


15 χρόνια από τα καλύτερα ΧΡΟΝΙΑ της ΝΙΟΤΗΣ επένδυε κάθε γιατρός και κάθε… γιατρίνα μας για να μάθει να εξετάζει στα ιατρεία και να θεραπεύει στα Νοσοκομεία. Για να αρχίζει να παίρνει… ΜΕΤΑ… από 15 χρόνια 1,30 λεπτά την ΩΡΑ εξειδικευμένης «δουλειάς της» ακόμα και ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ. Νυχτερινή βάρδια ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ, να θεραπεύει καρδιοπαθείς, νεφροπαθείς, κάθε ασθένεια, να έχει την ευθύνη ΟΛΩΝ των ασθενών, κάθε είδους ασθένειας, για να… πάρει 8 ευρώ και 50 λεπτά το νυχτερινό (για οκτώ ώρες) καθαρά ΜΟΝΟ για… έναν καφέ της παρηγοριάς για να μπορεί «να στανιάρει να βγάλει τη νύχτα». Τις νύχτες ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ του Γιατρού και ολοήμερης «τζάμπα ντροπής» του… «συστήματος», για να σώσει ζωές ασθενών του.

Δεν ξέρω αν γίνεται «μελό» μια περιγραφή πραγματικότητας που… την προσπερνάμε όλοι σαν να έγινε το πιο συνηθισμένο «έγκλημα καθημερινότητας», που δεν μας αφορά ούτε αυτό, αλλά ο ΓΙΑΤΡΟΣ για να μπορεί να προσφέρει σε ΟΛΟΥΣ σε ΟΛΑ τα Νοσοκομεία ΠΡΕΠΕΙ να ζήσει, να επιβιώσει, να υπάρχει. Μπορεί μόνο με έναν καφέ να ζήσει, να εξακολουθήσει να υπάρχει ως «άτομο με ζωή» έστω χωρίς Αξιοπρέπεια Εργασίας; Το… σύστημα υγείας μπορεί με μόνο έναν καφέ να λειτουργήσει; Γιατί όχι; Εδώ όλα γίνονται. Γιατρός δεν είμαι (ούτε τα παιδιά μου). Ψήφο δεν ζήτησα, ούτε ζητώ, ούτε για μία ούτε για… είκοσι μία θητείες. Γενικώς και… ΤΟΠΙΚΩΣ. Το ελάττωμα και δικαίωμά μου ΠΟΛΙΤΗ ασκώ, ΔΗΜΟΣΙΑ να μιλώ. Ακόμα… Σήμερα για την Υγεία αύριο για έναν… καφέ στα… ταφεία το ίδιο αξίζει, όσο κι η αμοιβή ενός γιατρού σε εφημερία.



32 ώρες εφημερία, δηλαδή 4 μεροκάματα (το ένα νυχτοκάματο). Το ημερομίσθιο 9 ευρώ, για τον γιατρό.



Ελλάδα, Λαμία, 2013 μ.Χ.



Επειδή οι έχοντες την εξουσία επί των θεμάτων υγείας διαστρεβλώνουν κατά σύστημα το ιατρικό έργο και προσπαθούν μέσω της ευτελούς συκοφάντησης του ιατρικού σώματος να προωθήσουν τα σχέδιά τους,σας παρατίθεται η άποψη ενός απλού πολίτη για το έργο του γιατρού με την λευκή μπλούζα.

ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΜΟΚΟΒΙΤΗ








πηγή: stithoskopio


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons