Κανονικά η βαθμολόγηση στην επίμαχη ερώτηση της Φυσικής

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ανακάλεσε την προηγούμενη απόφασή της και εξέδωσε νέα, με την οποία διευκρινίζει ότι η «δύσκολη ερώτηση» στο μάθημα της Φυσικής θα βαθμολογηθεί κανονικά και η κατανομή των μονάδων στο θέμα αυτό θα είναι εκείνη που δόθηκε αρχικά.

Μετά την ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ακύρωσε το απόγευμα της Παρασκευής, την ερώτηση Γ4 του τέταρτου ζητήματος, στο μάθημα της Φυσικής κρίνοντας ότι έχει πρόβλημα στη διατύπωση και ως εκ τούτου στη σωστή κατανόηση και επίλυσή της.

Ωστόσο, χθες Δευτέρα, και μετά από πολλές διαμαρτυρίες γονέων αλλά και εκπαιδευτικών και υποψηφίων που είχαν λύσει το «επίμαχο» ερώτημα, ανακαλεί την προηγούμενη απόφασή της.
Σύμφωνα με αυτή, δεν εξαιρείται της βαθμολόγησης η ερώτηση Γ4 του τρίτου ζητήματος αλλά βαθμολογείται κανονικά όπως είχε αρχικά οριστεί και δοθεί στους υποψήφιους.

Συγκεκριμένα η νέα οδηγία αναφέρει:

«Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, ως αρμόδιο όργανο για την επιλογή των θεμάτων και τη διασφάλιση ενιαίων κριτηρίων αξιολόγησης, συνήλθε σήμερα, Δευτέρα 28-5-2012, προκειμένου να αποφασίσει οριστικά για τη βαθμολόγηση στο μάθημα της Φυσικής Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.

»Μετά την ολοκλήρωση της πειραματικής βαθμολόγησης και τη διαπίστωση ότι η ελλιπής διατύπωση του ερωτήματος Γ4 δεν επηρέασε την απόδοση των υποψηφίων, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων έλαβε την εξής απόφαση: Να βαθμολογηθεί κανονικά το ερώτημα Γ4 και η κατανομή των μονάδων στο θέμα αυτό να είναι εκείνη που δόθηκε αρχικά».

Για τους έχοντες ήδη εξεταστεί προφορικά (υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες), ισχύει η αρχική βαθμολόγηση.

Τη σχετική Οδηγία προς τα Βαθμολογικά Κέντρα δημοσιεύει Το Βήμα:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ»
Η ΚΕΕ, ως αρμόδια για την επιλογή των θεμάτων και τη διασφάλιση ενιαίων κριτηρίων αξιολόγησης, συνήλθε την 28-5-12 για να αποφασίσει οριστικά για τη βαθμολόγηση του μαθήματος ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ.

Αφού έλαβε υπόψη της:

1) τα στοιχεία που προέκυψαν από την προβλεπόμενη πειραματική βαθμολόγηση γραπτών στα Βαθμολογικά Κέντρα, σύμφωνα με τα οποία οι υποψήφιοι δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα στην κατανόηση του ερωτήματος Γ4, όπως ακριβώς διατυπώθηκε,

2) τις απόψεις των Βαθμολογικών Κέντρων,

3) το γεγονός ότι η δοθείσα διατύπωση του ερωτήματος Γ4 ήταν μεν ελλιπής μόνο ως προς τη λέξη «πρώτο» (μέγιστο), πλην, όμως, η έλλειψη αυτή δεν θεωρείται, κατά την κρίση της Επιτροπής, ουσιώδης, ούτε ήταν ικανή να επηρεάσει την απόδοση των υποψηφίων, όπως, άλλωστε, αποδείχτηκε από την πειραματική βαθμολόγηση,

4) το γεγονός ότι η δοθείσα διατύπωση ήταν, κατά την κρίση της Επιτροπής, σύμφωνη με το πνεύμα του σχολικού εγχειριδίου και της εξεταστέας ύλης

5) το γεγονός ότι οι τεκμηριωμένες απαντήσεις επί των ερωτημάτων γίνονται αποδεκτές κατά πάγια αρχή των πανελλαδικών εξετάσεων.
Αποφασίζουμε

Να βαθμολογηθεί κανονικά το ερώτημα Γ4 και η κατανομή των μονάδων στο θέμα αυτό να είναι εκείνη που δόθηκε αρχικά, όπως κατωτέρω: Γ1: 6 Γ2: 6 Γ3: 6 Γ4: 7

Ανακοίνωση του ΚΚΕ

Ανακοίνωση για το θέμα εξέδωσε το ΚΚΕ, επισημαίνοντας πως «οι μαθητές που εξετάζονται στις πανελλαδικές δεν φέρνουν καμία ευθύνη και δεν πρέπει να πληρώσουν το λάθος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων στο μάθημα της Φυσικής».

Το ΚΚΕ προτείνει «να μετρήσει η βαθμολογία για το γ4 θέμα της Φυσικής, μόνο για τα παιδιά που έχουν απαντήσει, ως στοιχειό επιβράβευσης και για τα υπόλοιπα να μην ισχύσει από την στιγμή που η ερώτηση ήταν κακοδιατυπωμένη σε υψηλού βαθμού δυσκολίας θέμα. Αντίστοιχη αντιμετώπιση να έχουν και οι μαθητές που έδωσαν προφορικές εξετάσεις (παιδιά με δυσλεξία) και οι οποίοι έχουν ήδη βαθμολογηθεί».
Newsroom ΔΟΛ
biologiaonline.gr


Καλωσορίσατε στη σελίδα μας

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Δήλωσε τώρα συμμετοχή για ένα
Δωρεάν μάθημα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Από όποιο μέρος της Ελλάδας και αν προέρχεστε έχετε ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα στην εκπαίδευση με τους μαθητές που ζουν στη πρωτεύουσα ή σε μεγάλες πόλεις. Η απόσταση εκμηδενίζεται, ο καθηγητής είναι ακριβώς μπροστά σας, έχετε άμεση επικοινωνία μαζί του σε ένα live μάθημα!

Η μελέτη , η μεθοδικότητα και η επιμονή σας θα σας οδηγήσουν στην εκπλήρωση των στόχων σας

Δικός μας στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το μάθημα της βιολογίας, γιατί αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που εξασφαλίζει την επιτυχία τους για υψηλές επιδόσεις στις πανελλαδικές τους εξετάσεις. Το διάβασμα πρέπει να είναι αποδοτικό, για αυτό και η σωστή εκπαίδευση στοχεύει στο να μας μάθει πώς να μαθαίνουμε. Μέσα από αυτό το ταξίδι ο κάθε μαθητής ανακαλύπτει τον προσωπικό του τρόπο μελέτης, οπότε εκτός από αποδοτικό, το διάβασμα γίνεται και ευχάριστο!

Στόχος της διδακτέας ύλης που καθορίζει το Υπουργείο είναι η ευαισθητοποίηση και ο προβληματισμός των μαθητών όσον αφορά σύγχρονα θέματα που συνδέονται άμεσα με τη ζωή, την υγεία και το περιβάλλον τους. Η δομή των σχολικών βιβλίων βιολογίας βοηθά το μαθητή να ανακαλέσει ήδη υπάρχουσες γνώσεις, να συνδέσει την καθημερινή του ζωή με τις γνώσεις που αποκτά, αλλά και να ενδιαφερθεί για περαιτέρω μελέτη και να αποκτήσει μέθοδο επεξεργασίας διαφόρων θεμάτων.


Αφήστε τα στοιχεία σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας:

Ονοματεπώνυμο *

Email *
Τηλ. Επικοινωνίας *





Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons